Місія

  • Органік-Д вирощує екологічно чисті та максимально натуральні овочі для здорового життя,  змінює стандарти овочевого ринку на краще

Бачення

  • Ми вирощуємо якісні овочі для людей як для себе. Трансформуємо овочеву індустрію в здоровий прозорий та соціально відповідальний бізнес.

Мета підприємства

  • Максимізувати прибуток компанії, забезпечити сталий розвиток і подальше лідерство в овочевій галузі Центральної та Західної України

Цілі

Положення на ринку

  • Посилення позицій присутності на ринку України асортиментною лінійкою моркви,   буряку, цибулі та капусти
  • Зайняття частки овочевого ринку України у 10%
  • Розвиток кількісної дистрибуції на рівні 80% у каналі Сучасний Роздріб у Центральній та Західній України

Виробництво

  • Збільшення посівних площ компанії із застосуванням  фертигації до 300 га
  • Поступове нарощування обсягу врожаю овочевих культур першого класу до фінішного показника у  100 тонн/га
  • Розширення об’єму  зберігання готової продукції до 18 000 тонн

Інновації

  • Запуск виробництва брендів-стартапів з продуктів переробки
  • Розробка інших новітніх продуктів для здорового харчування
  • Патентування органічних добрив виготовлених за власною технологією до кінця 2020 року
  • Створення сучасного тепличного комплексу територією у 5 га

Вектор на експорт

  • Вихід на європейські та азійські маркети
  • Зайняття 10%-ої частки українського ринку експорту овочевої продукції
  • Сертифікація первинної продукції за стандартами GLOBAL G.A.P. у 2020 році
  • Сертифікація продукту вторинної обробки за системою HACCP у 2021 році

Менеджмент

  • Стійке управління витратами
  • Зменшення собівартості продукції за рахунок поєднання тваринного та рослинного виробництв  підприємств-партнерів
  • Залучення додаткових інвестицій  для реалізації  нових проектів