Місія
- Органік-Д вирощує екологічно чисті та максимально натуральні овочі для здорового життя, змінює стандарти овочевого ринку на краще
Бачення
- Ми вирощуємо якісні овочі для людей як для себе. Трансформуємо овочеву індустрію в здоровий прозорий та соціально відповідальний бізнес.
Мета підприємства
- Максимізувати прибуток компанії, забезпечити сталий розвиток і подальше лідерство в овочевій галузі Центральної та Західної України
Цілі
Положення на ринку
- Посилення позицій присутності на ринку України асортиментною лінійкою моркви, буряку, цибулі та капусти
- Зайняття частки овочевого ринку України у 10%
- Розвиток кількісної дистрибуції на рівні 80% у каналі Сучасний Роздріб у Центральній та Західній України
Виробництво
- Збільшення посівних площ компанії із застосуванням фертигації до 300 га
- Поступове нарощування обсягу врожаю овочевих культур першого класу до фінішного показника у 100 тонн/га
- Розширення об’єму зберігання готової продукції до 18 000 тонн
Інновації
- Запуск виробництва брендів-стартапів з продуктів переробки
- Розробка інших новітніх продуктів для здорового харчування
- Патентування органічних добрив виготовлених за власною технологією до кінця 2020 року
- Створення сучасного тепличного комплексу територією у 5 га
Вектор на експорт
- Вихід на європейські та азійські маркети
- Зайняття 10%-ої частки українського ринку експорту овочевої продукції
- Сертифікація первинної продукції за стандартами GLOBAL G.A.P. у 2020 році
- Сертифікація продукту вторинної обробки за системою HACCP у 2021 році
Менеджмент
- Стійке управління витратами
- Зменшення собівартості продукції за рахунок поєднання тваринного та рослинного виробництв підприємств-партнерів
- Залучення додаткових інвестицій для реалізації нових проектів